ثبت شرکت و انواع آن

ثبت نام بسته است
در این رویداد به ما بپیوندید

دانشگاه تبریز به کارگزاری شتابدهنده پویان 15 دوره کارآفرینی و مدیریت کسب و کار را در طی چهار ماه برگزار می نماید دوره حاضر یکی از دوره های 15 گانه می باشد.

سرفصل های دوره آشنایی با ثبت شرکت ها

  1. ثبت شرکت
  2. دریافت کارت بازرگانی
  3. انحلال شرکت / تغییرات در شرکت
  4. دریافت کد اقتصادی
  5. ثبت برند و علائم تجاری

طول دوره

8 ساعت

اساتید دوره


گواهینامه

اعطاء گواهینامه شرکت در دوره

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه دوره: 300 هزار تومان


شرایط پشتیبانی

تشکیل گروه واتساپی جهت طرح پرسش و پاسخ


دوره آشنایی با ثبت شرکت های تجاری برای چه کسانی مناسب است 

 

مدیران عامل : این دوره برای مدیران عامل جوان یک دوره بسیار مهم و تاثیر گذار است. آموزش ها و مهارت های این دوره می تواند مهارت های مدیریتی مدیران عامل را در نحوه ایجاد و اداره شرکت تجاری ارتقا دهد.

وکلا و مشاوران حقوقی:  این دوره برای تمام وکلا و مشاوران حقوقی در حال فعالیت در حوزه شرکت های تجاری هستند لازم و ضروری است. وکلا و مشاوران حرفه ای مدام باید به فکر ارتقای مهارت های خود باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز شرکت های تجاری باشند. اگر شما بهتر و آگاه تر عمل نکنید دیر یا زود رقبای متخصص جایگزین شما می شوند. اگر شما یک وکیل هستید ویا مشاور حقوقی که می خواهد حرفه ای تر و متخصص تر باشد باید مهارت های خود را بالا ببرید و با حوزه های مرتبط کار حقوقی شرکت ها آشنا شوید. این دوره از شما وکیل و مشاور حرفه ای تری می سازد برای همکاری با برندهای بزرگ.

افرادی که به حوزه ثبت شرکت ها علاقمند هستند: این دوره برای افرادی که به حوزه شرکت های تجاری علاقمند هستند و می خواهند اطلاعات خود را در این زمینه بالاتر ببرند نیز مناسب است زیرا همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، اطلاعاتی که طی این دوره در اختیار دانش پذیر قرار داده می شود، تجربه چند سال فعالیت در حوزه مشاور شرکت های تجاری و همکاری با برندهای یزرگ و شاخص است.


تاریخ & زمان
پنج‌شنبه
۰۵ آبان ۱۴۰۱
۸:۰۰ ۱۶:۰۰ Asia/Tehran
مکان

دانشگاه تبریز

میدان جانبازان
تبریز 13
ایران
--دانشگاه تبریز--
جهت (مکان)را دریافت کنید
سازمان‌دهنده

توسعه کسب و کارهای پویان

+984133380880
+989018096518
poyanstartups@gmail.com
اشتراک گذاری

ببینید مردم در مورد این رویداد چه می‌بینند و چه می‌گویند و به گفتگو بپیوندید.