مشاور وزیر کشور: آئین‌نامه تولید دانش‌بنیان تدوین شد
مشاور وزیر کشور در امور فناوری با اشاره به تدوین آئین‌نامه تولید دانش‌بنیان گفت: بازیگران علم و فناوری باید وارد حوزه اقتصاد شده و سپس در عرصه‌های اصلی اقتصاد کشور مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی طهوری مشاور وزیر کشور در امور فناوری عصر امروز در دیدار با استاندار گیلان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: با تشکیل دبیرخانه مشترک، دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و دفتر کارآفرینان در توسعه هر استان نقش مستقیم دارند.

وی با تأکید بر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری در حوزه اقتصاد، گفت:  بازیگران علم و فناوری باید وارد حوزه اقتصاد شده و سپس در عرصه‌های اصلی اقتصاد کشور مشارکت کنند.

 مشاور وزیر کشور در امور فناوری با بیان اینکه وزارت کشور فعالیت‌های دانش‌بنیان را در آئین نامه‌ای به نام آئین‌نامه تولید دانش‌بنیان در ۱۸ ماده تدوین کرده است، افزود: این مجموعه در اختیار وزارت علوم قرار گرفته تا دانشگاه‌هایی که شایستگی محوری دارند، مأموریت‌هایی را در سطح ملی و به عنوان مأموریت بلندمدت برعهده بگیرند.
 


کارشناس خبرگزاری تحلیل ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
اشتراک گذاری پست
برچسب‌ها
آرشیو
یک هزار و 210 کیلومترفیبرنوری در استان اردبیل اجرا می‌شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: برای کاهش سرقت کابل‌های سیمی تصمیم بر این شده تا در مسیرهای روستایی و شهری فیبر نوری اجرایی شود که سهم استان یک‌هزار و ۲۱۰ کیلومتر است.