آل‌هاشم: آقای رئیس جمهور خدا قوت
امام جمعه تبریزبا بیان اینکه عضویت ایران در بریکس را نباید دست کم گرفت، گفت: آقای رئیس جمهور خدا قوت، ۱۹ سفر خارجی و حضور ۱۴ تن از سران دنیا در ایران حاکی از زحمات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اشاره کرد و اظهار کرد: ایشان در این دیدار پیدایش رشد بالندگی و بحران شکست و عملکرد سپاه بر ابعاد مردمی، خدماتی و سازندگی را منحصر به فرد و ابتکار آمیز برشمرد. 

وی افزود: ایشان فرمودند که سپاه بزرگترین سازمان ضدتروریستی و مبارزه پیروز در بحران‌هاست و همچنین سپاه پاسدان عامل شکست بازتکرار ۲۸ مرداد است. 

علت حذف گزینه روی میز از زبان دشمن

آل‌هاشم گفت: در اصل حذف گزینه روی میز از زبان دشمن ناشی از قدرت سپاه و نیروی مسلح است؛ امروز  به وجود سپاه افتخار می‌کنیم زیرا تاثیرات فرامرزی سپاه عمیق و مهم است و اثرگذاری سپاه در فضای کشور و جذب جوانان از بعد دیگر عملکرد سپاه در بیانات رهبر معظم انقلاب است. 

وی یادآور شد: رهبر انقلاب تاکید اکید بر این داشتند تا سپاهیان مواظب باشند غرور نداشته و غفلت از یاد خدا نداشته باشند.  

چرا به قله نزدیکیم؟

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه به نکته مهم مورد تاکیدات بیانات رهبر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند چرا به قله نزدیکیم؟  بله مشکلات و گرفتاری است و مردم در حوزه اقتصاد و معیشت دچار رنج هستند که بخشی به تحریک و بخشی به مدیریت ربط دارد اما این به معنای عدم تحرک و ناامید شدن و بارگشت به عقب نخواهد بود زیرا استیصال غرب نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران در کدام نقطه قرار دارد و قطعا هر  انسان منصف به این اقتدار اذعان خواهد داشت که چطور ایران  نظم استکباری را به هم زده است. 

وی یادآورد شد: پیشرفت در مسائل داخلی، پزشکی نمونه این است زیرا در زمان قدیم  در بعضی بیمارستان پزشکان و پرستاران بنگلادش بودند که ما را درمان می‌کردند اما الان چه؟ همه بچه‌های این سرزمین. 

امام جمعه تبریز  در ادامه گفت: باید خداقوتی به دامپزشکان کشور و استان  کشور داشته باشیم که چقدر با مرض های مختلف دامی مبارزه کردند و امروز این سلامتی ایجاد شده است. 

وی توضیح داد: فراگیر شدن تحصیلات و تخصص زنان توانمندی در صنعت فضایی و دانش بنیان همه قبلا با وابستگی به خارج روبه‌رو بود اما الان به برکت انقلاب این قله‌ها یکی پس از دیگر فتح شده است. 

توصیه آخر سالی

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: هرکسی خود را ایرانی می‌داند و عشق ایران دارد باید در انتخاب آخر  سال شرکت کند؛  هر کسی ایرانی است و به این موضوع افتخار می‌کند حتی اگر مذهبی نباشد باید در انتخابات شرکت کند و همچنین مردم با حضور در انتخابات در روز حساس اختلافات و نارضایتی را کنار بگذارند.


کارشناس خبرگزاری تحلیل ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
اشتراک گذاری پست
برچسب‌ها
آرشیو
خاندوزی: هدف‌گذاری رشد نقدینگی ۲۵ درصدی باید همراستای تولید باشد
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه نباید در سیاست‌گذاری به بهانه جیره بندی اعتباری، به تولیدکنندگان فشار وارد شود، گفت: هدفگذاری 25 درصد رشد نقدینگی امسال، به نحوی باید همراستا با رشد تولید باشد.