آیا تبریز صاحب کارخانه نوآوری می شود؟

ماهنامه تحلیل -دوازده ماه پس از امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری تبریز که به امضای  معاون محترم رئیس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز رسیده است در جلسه ای با حضور مهندس تیزپاز معاون شهردار تبریز در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی عنوان شده است  که  شهرداری تبریز جهت اطمینان از هدف و رسالت این طرح سوله های مورد نظر را یک به یک به استانداری تحویل خواهد داد. بررسی های میدانی تحلیل نشان می دهد که  نه تنها عملیات عمرانی این کارخانه آغاز نگردیده است بلکه بنا به اظهارات مهندس تیزپاز ، هنوز شهرداری این سوله ها را به متولیان امر واگذار نکرده است. 

حال باید منتظر ماند و دید آیا متولیان امر در چند ماهی که فصل پروژه های عمرانی در تبریز تمام شده است می توانند به وعده های خود در مدت زمان باقیمانده عمل کنند و تبریز را که بنا به گفته آنها سومین شهر دانش بنیان ایران هست صاحب کارخانه نوآوری نمایند یا همچون خیلی از موارد طرح شده در طی این سالها، کارخانه نوآوری نیز در گذر زمان به فراموشی سپرده خواهد شد. هر چند به نظر می رسد با اظهارات مهندس تیزپاز در خصوص عدم اطمینان شهرداری و تحویل یک به یک سوله ها فاتحه این کارخانه را نیز باید خواند.

شایان ذکر است در جلسه ای که با حضور دکتر فلاح قائم مقام استاندار آذربایجان شرقی در امور فناوری در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار گردیده بود ایشان در خصوص آخرین وضعیت این کارخانه اظهار کردند که چند سوله از این کارخانه تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.



آیا تبریز صاحب کارخانه نوآوری می شود؟
توسعه کسب و کارهای پویان, امیر اصیل ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
اشتراک گذاری پست
برچسب‌ها
آرشیو
یکصد شرکت دانش بنیان حوزه کشاورزی آذربایجان شرقی از آرزو تا عمل