دیدار رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی با مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی

دکتر جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی با دکتر رضایی مدیر کل جدید صدا و سیمای استان در خصوص گسترش تعاملات و همکاری‌های فی ما بین دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، دکتر جعفری راد با حضور در سازمان صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب مدیر کل جدید این سازمان در خصوص همکاری‌های فی ما بین و نحوه تعامل هر چه بیشتر پارک علم و فناوری با صدا و سیمای استان گفت و گو کردند. دکتر جعفری راد در ادامه صحبت های خود به نقش پارک علم و فناوری در سیاست‌های راهبردی کشور اشاره کرده و افزود: در سالی که با عنایت مقام معظم رهبری به سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامیده شده است، پارک علم و فناوری به عنوان یکی از مهمترین بانیان این امر، وظیفه خود می‌داند تا با تعاملات بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها در راستای پیشبرد اهداف نظام و تحقق شعار سال حرکت نماید. دکتر رضایی، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام یافته توسط پارک علم و فناوری، بر همکاری‌های دو جانبه تاکیده کرده و افزود: این سازمان تمام تلاش خود را در جهت تامین و پوشش رسانه‌ای حوزه فناوری و دانش‌بنیان انجام خواهد داد.

دیدار رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی با مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی
توسعه کسب و کارهای پویان, امیر اصیل ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
اشتراک گذاری پست
برچسب‌ها
آرشیو
بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از دستاوردها و محصولات فناورانه و نوآورانه پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی