برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان

اکبر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اعلام برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی کردستان در سنندج اظهار کرد: این نمایشگا با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش‌بنیان زیرمجموعه این نهاد با حضور مسوولان استانی از روز 24 مهرماه جاری به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و اشتغال‌محور جهاد دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیرمجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد به منظور بیان نیازها و معرفی دستاوردها، با هماهنگی مسوولان استانی در دستگاه‌های ذیربط، طی نشست‌هایی زمینه ارتباط مستقیم شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را با مسوولان، دانشگاهیان، صاحبنظران و ... را فراهم نماییم.

اسدی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان، تصریح کرد: امروز توجه به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد پل میان صنعت و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، قطعاً این نمایشگاه نمونه بارز و تبلور ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه خواهد بود.

اسدی افزود: این نمایشگاه می‌تواند تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم بامهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی باشد و امید است که بازخوردهای مطلوبی در بین مسوولان استان داشته باشد.

گفتنی است، افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی روز دوشنبه هفته جاری ساعت ۹ صبح در محل ساختمان علمی کاربردی جهاددانشگاهی واقع در بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار افتتاح خواهد شد و از ساعت 9 الی 15 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


کارشناس خبرگزاری تحلیل ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اشتراک گذاری پست
برچسب‌ها
آرشیو
خبر خوب رشد 45 درصدی استفاده از کالاهای داخلی در شرکت نفت و گاز گچساران