سامانه‌های مدیریتی بومی مدیریت هوشمند را تسهیل می‌کنند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مریم امامدادی مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس، با اشاره به طراحی و توسعه سامانه‌های جامع مدیریتی توسط متخصصان این شرکت دانش‌بنیان افزود: شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس، چهار محصول دانش‌بنیان شامل سامانه جامع مدیریت عملکرد، سامانه مدیریت پروژه، ماژول‌های داده‌کاوی تاثیر متقابل شاخص‌ها و ماژول پایش رفتار ارزیاب را توسعه داده و تجاری‌سازی کرده است.

این فعال فناور با بیان این‌که محصولات توسعه یافته، تماما با تمرکز بر نیاز مدیران جهت مدیریت بهتر طراحی و پیاده سازی شده ا‌ند، ادامه داد: با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها به سامانه‌های نرم‌افزاری و مدیریتی هوشمند، طراحی و توسعه در داخل شرکت صورت گرفت به طوری که پاسخگوی نیاز داخلی باشد.

امامدادی با اشاره به طیف گسترده مخاطبان این سامانه‌ها عنوان کرد: مدیران در سطوح مختلف در سازمان‌ها، صنایع و شرکت‌های بهره‌بردار سامانه‌های مدیریتی شرکت جزو مخاطبان و مشتریان اصلی این سامانه‌ها به شمار می‌روند. از آن‌جایی‌که که این سامانه‌ها به کیفیت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مدیران کمک می کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس ادامه داد: در همه سامانه‌ها، تنوع شیوه های مدیریتی و نظارتی پیش بینی شده که منجربه افزایش انعطاف بهره‌برداری سامانه شده است و طیف وسیعی از مدیران با شیوه‌های مختلف می توانند با سامانه ها کار کنند.

وی با اشاره به سهولت در کاربری و تعریف مدیران مختلف، به عنوان بخشی از مزایای این سامانه‌ها عنوان کرد: تمام سامانه ها بدون محدودیت در تعداد کاربر بهره‌برداری می شود و مهم‌ترین مزیت رقابتی این است که اقدامات سیستم و تعریف مدل‌های مدیریتی، دراختیار کاربران قرارداده می‌شود و هیچ وابستگی به شرکت ندارند.

امامدادی با اشاره به اشتغال ایجاد شده در این شرکت دانش‌بنیان افزود: به طور مستقیم در سطح برنامه نویسی، پشتیبانی و توسعه بازار تا 50 نفر و به طور غیر مستقیم در تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایعی که سامانه مستقر شود، اشتغال ایجاد شده است.

این فعال حوزه فناوری، نقش معاونت علمی را در حمایت از تولیدات نیازمحور و فناورانه، بسیار مفید و ارزنده دانست و گفت: مردم و جامعه می‌بایست اعتماد بیش‌تری به محصولات دانش‌بنیان داشته باشند و از طرفی شرکت‌های دانش‌بنیان واقعی، استحقاق حمایت بیش‌تری دارند.


کارشناس خبرگزاری تحلیل ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اشتراک گذاری پست
برچسب‌ها
آرشیو
یک مجموعه دانش بنیان محصولات و خدمات تخصصی زیست فناوری را توسعه می‌دهد